15/4

Igår var jag och Michael ute på en lång promenad med undarna då vi gick lextorpsspåret :) Skönt var det och hundarna gick lösa. Lite konstigt att Dumle lyssnar bättre än Teckla när man ropar på dem x) haha.
Sedan när vi kom hem kollade vi på Ladder 49 och Babe, den modiga lilla grisen. Det var mysigt.

Nu så ska jag snart åka till min syster i gbg min mamma är så snäll och kör mig :) Och lilla Teckla ska också få föllja med så att hon kan få komma ifrån jobbiga Dumle och träffa Angelica :) Min syster fyller ju år imorgon så då ska vi förhoppningsvist om det är bra väder sitta ute i solen och ta en öl och ta det lugnt :)

Men nu ska jag ta och packa ihop dem sista sakerna men synes på söndag igen.

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback