Mys och Blåbärs plock :)

13/8 Kväll:

Lite Toast och Tea till kvällsmat nom nom..

♥ Och lite kvällsmys med Älsklingen i soffan :) ♥

14/8:

Idag gick jag upp ca 9-9.30 och tog på mig och gjorde mig klar för en vandring till lextorpsspåret med Älsklingen och våra två underbara hunder Teckla och Dumle :) Promenaden tog 3 timmar och en kvart typ, för när vi kom till lextorpsspåret så kollade vi också efter blåbär som inte var helt planerat så, det gick lite segt i början men vi hittade några "hot spots" :) Så lite blåbär fick vi allt med oss hem. Så medans vi plockade och letade så sprang hundarna runt och busa och stojja..
Sedan så har jag inte gjort så mycket, har hållt på med Johannas header i en timme typ :P om inte mera x.X haha. Men nu orkar jag inte mer och jag tror att jag är klar om hon inte vill lägga till något mer :) Men det blir imorgon isåfall..
Men tänkte lägga upp ngra bilder här som jag tagit under dagen..

Man fick lite lila händer efter allt blåbärs plock..

Fina Dumle

Mumms :)

En smutsig Teckla xD

Och när vi äntligen kom hem så la sig Teckla direkt i sängen (på Michaels sida som tur var, då hon var sketen..)



kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback