6/8-11

Något som är konstigt med blogg.se... Kan inte välja något tema som dem har att erbjuda :S Fasst det kanske kommer senare :) Får hoppas på det.



Nu har jag inte haft tanke på att blogga som kanske har märkts.. Men nu drar jag igång. Idag så har inte så mycket hänt förutom att älsklingen har gjort en jätte god middag till mig :) love him for that <3. Nu är han hos sin polare och matar hans katt för polaren är borta hos en på besök ^^, så då passar jag på att blogga :) tänkte inte skriva så mycket utan tänkte lägga upp foton :)
Here it comes:

Hittade den här när vi satt nere vid kanalen :) Tog bara upp en så såg jag att det fans fyra blad på den så blev jag helt paff x.X Men någon tur har jag inte haft iaf -.-'


Teckal ................... Dumle

Dem två bästa!

-> Kram Amanda

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback