V.17

Idag är jag i v.17 så nu är det bara ca 23 v kvar x)
Jag har blivit lite större eller ganska mycket större ^^, Jag känner av att det tar emot när jag ska ta på mig sockar och när jag böjer mig ner för att ta upp något.
Enligt liberos hemsida så är bebisen ca lika stor som en bakad potatis och väger ca 150 g.
Och antagligen så ska det vara väldigt skönt att ha sex i den här trimestern :P
"Många kvinnor berättar att de aldrig har upplevt bättre sex än under den andra trimestern!"
Står det på deras hemsida. Jag tycker att deras sida är väldigt bra, finns mycket information om barnet och sedan finns det diskusions kategorier där andra föräldrar skriver om man undrar över något eller liknande.
Mycket bra! :)
Men nu till något helt annat.
Har tapetserat om i köket och satt dit golvlister som det inte fanns innan, och såhär blev det:
Fondvägg

Resten av väggarna



Det ser ju inte riktigt ut som det gör på bilden, men en bild av hur det ser ut får man ju :)
Måste säga att jag älskar fondväggen :) Men nu så ska jag dricka upp mitt Tea och kolla på lite serie :)
Ha det göttans :)
->Kram Amanda

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback