Barnmorskan

Hej.
Nu var det ett tagsedan som jag bloggade så nu är det på tiden för en liten upp datering.
Idag har jag varit hos barnmorskan och kollat mitt blodvärde, tagit blodtrycket och mätt magen och kollat hjärtljuden på min lille bebis. Och allt var som det skulle, magen växer som den ska, är hela 28 cm från bäcken upp till magens topp :) Bebisens hjärtljud ligger på 140 och det normala är mellan 120-160 så där ligger det också bra till :)
Är nu i vecka 28+1 och som ni ser har magen vuxit en del :)
Och man kan också se mina bristningar som man kan få när man har ett mirakel som växer i ens mage ♥
En ganska stor och jobbig sak har hänt nu som är att vi måste flytta för att HSB jävlarna inte godkände förlängningen av 2a-hands kontraktet för att dem tyckte att personen som äger lägenheten ska bo i den. Och så tyckte dem att vi skulle vara ute till sista mars alltså tycker dem att man kan hitta en lägenhet och bli beviljad den på en månad vilket aldrig kommer hända eftersom det är sån jävla väntetid på att få en lägenhet. Men det var ju inte deras problem sa dem så fint så dem kan ju ta och köra upp något där solen aldrig lyser xD
Men eftersom att det är min mamma som äger lägenheten så får vi ju givetvist bo kvar här för henne fasst då blir vi ju som inneboende ist men det får gå tills vi hittar en ny lägenhet.
Så nu söker vi som fan efter en ny lägenhet, så det är bara vänta o hoppas att vi frå en snart.
Imorgon så kommer Paulina hit med sin lilla syster och sin son och kicki :)
Vi ska kolla på film, tjöta lite och äta massa gott och bara vara :) Kommer bli hur trevligt som helst!
Nu ska jag ta och lägga mig ner en stund och vila min stackars rygg som verker som ett asssss.
Men ni får ha det så bra! :)
-> Kram Amanda

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback