Besök..

Nu har pappa och hans tjej Pernilla precis gått, det var trevligt att dem ville komma på ett besök för att se hur det var med mig och min mage ^^, Och gått var det ju också med lite fika :P haha

Det blev inte av att jag åkte till min syster och hälsade på eftersom min mamma skulle ut och äta med jobbet och skulle då inte varit i kungälv föräns vid 8-9 tiden på kvällen och då kände vi att det inte var någon idé så vi tar det näst nästa vecka ist då min syster jobbar dagtid igen :) Längtar faktiskt efter min kära syster, såg henne senast vid jul så det var ett tag sedan nu. Men det är ju så när hon bor lite längre bort så blir det ju svårare att hälsa på.

Men nu ska jag kolla om det har kommit något avsnitt av Supernatural så ni får ha det bra!

-> Kram Amanda

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback