Gårdagen och Dagens planer

Igår så åkte jag och Michael ut till hans mamma för att hälsa på och det var trevligt ^^, Hundarna fick springa lösa och busa och göra precis vad dem kände för att göra :) Så härligt när man slägger löst Dumle så springar han runt runt runt man ser verkligen i hans sätt att vara att han älskar att vara lös :) Skönt att man kan göra sina hundar lyckliga ibland :)

Lite bilder:


v Innan vi åkte ^



Teckla ser galen ut ;) Farligaste hunden!





Det var gårdagen det :)

Just nu sitter jag ju här och bloggar och ska sedan åka till Tandläkaren för att laga ett hål i framtaden ^^,
Har missat den tiden ett antal gånger så på tiden att jag får det gjort nu :)
Senare så ska jag antagligen träffa Johanna och kolla på film om hon fortfarande är på humör för detta.
Så idag är det lite på chemat, alltid kul att göra annat än att bara sitta hemma. Men nu ska jag ta och platta mitt affro hår och göra mig klar för Tandläkar tiden.

-> Kram Amanda

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback