13/1-12

Tog ett kort framifrån idag för första gången :) Och precis när det kortet togs så fick jag en liten klen spark på nedre handen xD hihi. Jag har kunnat känna sparkar och sånt ett tag nu, och Michael har också fått känna, och ibland när man känner att det sparkar och håller på där inne och tittar på magen så kan man se hur magen åker utåt, inte mycket utan bara lite då men det är fortfarande jätte kul och läskigt på samma sätt att se :P
Och just nu som jag håller på och skriver så känner jag hur barnet håller på där inne i magen ^^,
Häromdagen så satte jag upp spjälsängen som bebisen ska få sova i när den kommer ut i världen :) Så här blev det..
Just nu så har jag inget tecke eller kudde till sängen men jag har för mig att min käraste moder hade köpt det <3 Så snäll o söt är min mamma :) Världens bästa <3
Känns så mysigt varje gång jag tittar på sängen så tänker jag mig att det kommer ligga en lite prins/prinsessa där i :) Åh vad man längtar :) Men som min bästa kompis säger så ska man njuta av denna tiden också och det har hon så rätt i så :) Man får inte glömma bort alla ögonblick när man är gravid :)
Det är mycket som händer med kroppen just nu ^^,
Men nu så ska jag ta och vila min rygg och kolla på lite serier :) Men innan jag gör det ska jag slänga in en söt bild på hur Dumle brukar lägga sig hos Michael på morgonen :D
Han ligger alltså uppe vid hans huvud ^^, Där brukar han alltid knö in sig :P haha Så Söt han är ibland våran lilla Dumle <3
->Kram Amanda

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback