2012-01-01

Börjar med en bild på magen...
Imorgon har det gått 20 veckor alltså så har halva graviditets tiden gått snart ^^, Kan inte vänta tills jag får se våran skapelse :) Men man ska inte glömma bort denna tiden heller, utan man ska ta vara på den också och njuta utav den.
I torsdags var jag på en arbetsintervju för kundbokare, det kändes som att det gick jätte bra och jag hoppas att dem ringer mig nu i veckan :)
I går på nyårsmorgonen åkte jag, älsklingen och Andreas till gbg där mamma och hennes gubbe hämtade upp oss och körde till bamboo. Där åt vi på ett lång bord med kanske 20 andra personer som var Anders (min mammas killes) vänner. Det var jävla god mat och mycket trevligt sällskap :)
Sedan när vi hade ätit klart och tjötat och haft det trevligt så gick vi ut för att kolla fyrverkerier men det gick inte så bra att se pga. all dimma som var ivägen :P Men lite såg man ju :) Sedan så körde morsan hem oss igen till thn och när vi var hemma (jag o älsklingen) kom några vänner och tog några öl (inte jag då :P ) och tjötade, men dem drog ner till stan vid halv 11 tiden och jag o älsklingen stannade kvar hemma. Och då kom rosén (michaels vän) och sedan hans pappa och hans tjej :) När kl slog 12 kollade vi på fyrverkerierna från balkongen :) Mycket vakert var det :) Men sedan vid 2 tiden drog hans far hem och jag och michael gick bort till en annan kompis och satt där en stund :) Sedan vid 5 tiden så gick vi hem och la oss xD haha. Så det var en upptagen dag kan man ju säga :P
Nu är jag hemma och bara tar det lugnt och det ska jag göra resten av kvällen :)
Gott Nytt år på er alla och hoppas att ni får ett underbart år nu :)
->Kram Amanda

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback