29/1-12

Hej.
Igår så var ju underbaraste Johanna här och det var jätte roligt att träffa henne igen som jag hade förväntat mig :) Vi gjorde en uppfriskande ansiktsmask med citron och sedan en hår inpackning för torrt och flygigt hår :) Sedan så fick Johanna sminka mig och platta mitt hår som blev jätte bra tycker jag :) Och jätte bra smink har hon för det sitter fortfarande på sin plats nu :P haha

Så blev hår o smink:

Måste säga att hon är väldigt duktig på att sminka och grejja med hår :)
Hårinpackning och uppfriskande citron i ansiktet ^^,
Men efter det så kom hennes kille och då åkte vi hem till hennes broder och sedan ner till stan där vi gick till O'Learys och där var det väldigt trevligt faktiskt :) Var roligt att gå ut å krogen fasten man inte kan dricka och det kändes ännu bättre när man inte vaknade upp bakis :P haha Så jag vill tacka Johanna för att hon valde att ha en heldag med mig :) och för att hon ville gå ut å krogen med mig fasten att jag är med barn
♥ Bättre vän kan man inte hitta ♥
Men nu så ska jag ta och gosa med min lilla Teckla och bara slappna av och njuta av dagen :)
-> Kram Amanda

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback