Avokadokur ^^,

Jag har väldigt tort hår så jag tänkte jag skulle prova att göra det här och se om det fungerar :)
Hittade massor av sånna här kurer som man kan göra själv för både ansikte, hände & fötter och hår :)
Men just nu tänkte jag bara prova med håret och sedan med ansiktet :)
Man kanske skulle kunna ha en mysig tjej kväll med Johanna och göra sånt här.
Det kan ju faktiskt vara väldigt trevligt och mysigt :) Så kan hon dricka sitt vin/öl och jag min alkoholfria öl eller cola :) Tycker jag låter som en toppen idé! Man måste ta hand om sig själv ibland också :)
Men men, idag har jag inte gjort så mycket förutom att hämtat ännu ett gratis paket från apoteksgruppen :) Och där i fanns det
  • 2 nappar,
  • Sked,
  • Tuggummi,
  • Lotion flaskor till bebisen (smakprovs flaskor som är väldigt små),
  • Omega 3 tabletter
  • Och sist men inte minst 3 tdiningar (Föräldrar & Barn)
I mitt första paket som jag hämtade från babyproffsen fick jag:
  • En liten stjärn nalle som "skallrar" (som hängs i barnvagn)
  • 4a blöjor
  • Tvättlappar
  • En mamma tidning
  • En nappflaska
  • 2 skedar
Även om det inte är mycket "nödvändigt" man får så är det fortfarande gratis och kul :P haha
Sedan så är det ju inte säkert att nästa person som ska ha sånna här paket får likadant innehåll, för det varierar ju. Men nu ska jag ta och kolla på lite serier och vila min rygg som jag har konstant ont i -.-'
->Kram Amanda

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback