Bak bak ^^,

Har precis tagit ur kladdkakan ur ugnen och satt in sockerkakan :)
Jag kände mig så fruktansvärt sugen på något sött så jag tänkte att jag tar och bakar så att det lindrar ner mitt sug.
Imorgon tänkte jag lägga upp en ny bild på min mage, då är jag i vecka 23 :) Och snart ska jag till barnmorskan igen och då ska hon kolla hjärtljuden på min lilla bebis, då får vi hoppas att allt är bra.
Mitt humör har gått upp och ner hela dagen ena stunden har jag varit jätte deppig och andra stunden (nu) så har jag varit jätte glad. Vilket är normalt när man är med barn men som också är väldigt jobbigt :P haha. Men men, det är sånt man får lida med, i slutändan av allt det här så kommer jag ju att få ett litet mirakel :) Och vad jag längtar!
Det känns skönt att veta också att om jag skulle föda nu så har mitt barn en större risk att överleva än vad den hade tidigare. Nu får vi hoppas att jag inte föder förens beräknat datum men det är en bra sak att veta iaf.
Men nu ska jag ta och se hur långt min sockerkaka har kommit, ni får ha det så bra :)
->Kram Amanda

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback