V.24

(v.24 Igår)

Så idag är jag 24+1 ^^,

Just nu sitter jag och äter lite mjölkchoklad och dricker vatten, har inget direkt kul att göra men vad finns det igentligen att göra nu när kl snart är tio :P

Så jag tänkte att jag bloggar lite då när jag ändå är rastlös x) hihi

Tänkte skriva vad som är negativt med en graviditet, men lägg på minnet så är ju såklart allt det negativa värt det i slut änden när man får hålla sin lilla prins/prinsessa :)

So here goes:

  • Ont i ryggen, Jag har konstant ont i ryggen! Klarar inte av att sitta länge innan den ska börja verka.
  • Halsbränna, Konstant halsbränna titt som tätt som är jätte jobbigt och störande!
  • Öma fötter, Det har jag börjat få nyligen, det är ju för att man börjar väga en hel del och fötterna får ju bära på allt ^^,
  • Klumpig, haha. Jaa. Klumpig kan man säga att jag känner mig ganska ofta :P Spec. när man ska upp ur sängen x) haha
  • Ont i ljumsken, det känns mest när jag går och det är inte trevligt. Jag kan ju inte springa iaf!

Såå, det var nog allt negativt som jag kan komma på ljust nu, men som sagt så är ju allt detta värt det när man får hålla i sin prins/prinsessa, Jag tycker det är värt det redan nu eftersom man vet att man har en liten bebis i sig som man kommer älska mer än allt annat på denna jord!

 

Men nu ska jag sluta tjöta och kolla på ett avsnitt av Shamless, känner att jag suttit för länge nu för jag börjar få en jävla smärta i ryggen -.-' Men ni får ha det bäst ♥

 

->Kram Amanda


kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback