Wihoo :)

I'm so happy right now :)
Min bästaste vän kommer till stan i helgen förhoppningsvist!! :D :D Kommer bli så roligt att se henne igen, var ett tagsedan man såg henne nu, fasten var pratar nästan varje dag så vill man fof se personen också och nu kommer vi antagligen att göra detta :) Då ska vi ha en liten mysig spa dag för oss själva och bara snacka massa skit :)
En chock kommer hon nog få när hon ser min stora mage x) haha. Jag själv blir chockad över hur stor den är i bland :P Men det kommer bli jävligt kul att träffa henne iaf! Saknar henne så fruktansvärt mycket ♥

Men men.. nu vet ni detta iaf :)
Imorgon så ska jag föllja med Paulina på babysim :) Det kommer bli kul och väldigt skönt. Det som man verkligen skulle behöva när man är med barn är ett badkar! För att lasta av ryggen, man är ju tyngdlös i vattnet typ så ryggen slipper ju bära på all tyngd då! Så jag ser fram emot imorgon när jag får lasta av ryggen lite granna :)

På tal om ryggen så känner jag att jag behöver vila den lite nu så jag ska lägga mig ner i sängen och titta på ett avsnitt av house :)

-> Kram Amanda

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback