Morning

Godmorgon alla glada och sura ♥
Hoppas ni har sovit bra ^^ Själv har jag sovit hyffsat okej.
 
Gick upp ganska tidigt imorse igen för lillen ville upp :) Så jag har hunnit äta lite frukost slängt in en tvätt i maskinen och till och med har jag vilat lite :) Inte ofta det händer ;P
Idag ska jag till BVC med prinsen för en vanlig rutin kontroll (vikt, längd och huvud omfattning).
Får hoppas att han har gått upp som han ska nu då för det hade han ju inte sist, fasst det var inget att oroa sig för sa dem också utan jag skulle börja amma mer eller ge han ersättning också, och det har jag börjat göra :)
Har typ letat i en timme efter hans hällsobok men hittar den f*n inte :( Vet inte vart den kan ha tagit vägen.
Hatar när man städar och möblerar för då hamnar allt på så konstiga ställen så man inte hittar det igen xD haha
Men men.. Nu ska jag fortsätta leta lite till och hoppas på att jag hittar den annars får det vara.
 
Ha det bäst ♥
 
-> Kram Amanda

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback