10 månader...

... har det gått nu och jag fattar inte att tiden går så fort! Bara 2 månader kvar tills vår lille prins blir 1 år.
Och han utvecklas så fort (tycker jag). Han kryper fort fram, drar sig mot stående och flyttar sig framåt med hjälp av möbler, han babblar skriker och skrattar! Och ett barns skratt kan man aldrig få nog av! Hjärtat smälter när jag ser honom le (vilket han gör så fort han ser mig eller hans fader) eller så fort han skrattar. He is my life, my everything!

Nu till något heelt annat, i veckan så har jag fått gå bredvid i hemvården i vbg för att lära mig hur dem arbetar där samt. tagit en deligations kurs så att jag ska få ge ut mediciner till dem äldre så någon gång nästa vecka så ska jag träffa sjuksköterskan för att visa att jag verkligen vet hur det går till när man ger mediciner och kolla så att jag gör det på rätt sätt :) Och om jag gör det (vilket garanterat inte är några problemos) så kommer jag få timmar och ha ett sommar jobb där vilket känns jävligt skönt! Har ju aldrig jobbat så på det sättet förr så nu känner jag mig taggad för att få in en fot i arbetslivet :) Dra in lite cash så jag kan skämma bort vår pojk och mig själv ;)
 
 
Sebastian Larsson Risberg
♥ 10 månader ♥

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback