Trött

Nu börjar klockan bli mycket och snart är det sängen som gäller för min del!
Hela dagen har jag städat o donat o haft koll på pojken + att han drog ut allt jag städade undan så då fick man ju plocka undan det igen haha. Men det kunde jag stå ut med!
Men något som kan störa mig jävligt mycket är när folk säger att dem ska komma på visning så kommer dem inte -.-'
Ringde dem vid 20 då dem skulle vart här o då fråga dem om dem kunde komma om en timme (21) men kom det någon då? NEJ!! Michael provade o ringa dem för att se ifall dem kanske inte hittade men då var det ingen som svarade... Det är ju inte första gången detta händer och man blir så trött på det!!
Men men nog om det ^^,
Nu ska jag ta och koppla av lite o snart blir det till att dejta kudden!
Bjuder på en liten bild från idag på lilla Sebastian :)


kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback